..............nak tahu psal aku x?????hehe~....jom klu nk nak sal aku......
nk taw pic sapa nie?????
nie laaa pic aku....huahuahuahua..
bismillahirrahmannirrahim....
ini kisah si budak kechik yg sgt comey...keh3..(ayt perasan...)
pada tanggal 14 november 1990 lahirlah seorang baby yg diberi nama MARINA BINTI YUSUP
2 lah nma eiyna yg sbnr taw...pndek je kn.....x yah bubuh nma pnjg2...
tkt x muat nk taruh dlm ic..heheheeh
asal sbnr aku mmg laaa owg sarawakian...
but...
korg atw ka aku dok ne???
mzti xtahu kn??Kn??kn??
kt sarawak aku dok kat bhgn SARIKEI
tp...aku x dok dlm bndr 2...aku dok blah kmpg nun di sana,...
nk taw nma kmpg aku...
Aku asal KAMPUNG PALOH
kmpg yg aku duduk skunk laaa....kmpg 2 best..
p lom da kmdhn yg bleh dikategorikan awesome laa..
yg payah nya klu k blik kpg..
pyh nk on9..
2 je...yg len2 ok je..
aku rindu sgt2 kt kpg aku...
dok kpg bez...ble mkn mknn yg sgr2...
x cm dok kt bndr...sume bnda kna bli..then mknn pon x fresh...
x bez sgt2...x ske2..nk blik...nk blik...heheheh
pa lg ek....???
umo aku skunk...dh 21...tp lom gnap lg...
skunk bru bln bpe....???
lma lg kn tarikh lahir aku...
Aku nie sbnrnya seorang yang sangat pendek n kechik je...
aku sa ketinngian aku x capai 150 pon..keh3....
kechik kn....korg cian x tgok aku....
dlm klgn kwn2 aku...aku laa plg kechik skali...heheeh
p aku b'syukur sgt2...aku x lahir cacat...
alhamdullilah..
aku sempurna dr segi mental...
wlpn fizikal aku kechik...
sbb 2 owg plg aku dak kechik...
coz tbuh aku kechik je....hahahahah
AKU ada ASET DIRI yang agak menarik laa..kwang3...
korg nk taw x????
AKU MEMILIKI ASET MATA COLOUR COKLAT...
korg ada...xda kn...hehehe...
(riak sgguh kn.)
x bek nie..jgn ikut ye...
LAGI KN...aku mempunyai ASET gigi taring n ber gg rabbit...
keh3...
bez x???
2 dlm 1 kn....huhuhuhu
lagi satu aku lupa nk gtaw....
aku nie sebenarnya owg melanau...
pior lagi 2....
wlpn muka da rupa cina2 ckit..
p aku melanau taw...hahahahahaah
aku paling suka warna HIJAU...
coz hijau nie AWESOME...
hahahaahaha
colour nie leh bg ketenagan kt kte taw.....
alam kita wrna hijau...
n
yg plg pntg skali...
warna adalah....
warna kesukaan NABI MUHAMAD S.A.W
apa benda lagi aku nk gtaw ek....urmmmmmm..
klu da pa2 lg nti...aku cte blik ek...
ckp laaa stkt nie yg korg taw...
ahhhh...
1 lg yg pntg sgt2 dlm diri aku...
keh3..
aku sayang dye sgt2....
nk athu sapa dye....
owg yg dh b'jaya membuka pintu hatiku..keh3..
dh berpunya taw....
heheheheh
DA ENd....
own by
EIYNA _AMIRINA