Wednesday, March 9, 2011

...aQu menangis lagi...

.......kini aku menangis lagi.....
xtaw cm ne prsn aku skunk......kepala  otak aku sarat dgn problem.....asgmnt pon tgh b'lambak skunk nie....mslh progrm yg kta owg handle...mcm2 lg....yg plg xleh blah...mslh CINTA....mcm2 mslh aku skunk....kna jga hti byk pihak.....aku rsa pnt sgt..xtaw nk pk p dh....lg2 esok da kja lak...nsb laa xda kls....meetg pon dh xhbs lg2....mmg mslh problem btol.....jiwa aku nie rsa cm dh parah lak....siap ngn asgmnt lps kna reject lak....
aaaaddddddddddddooooooowhhhhhhhhhhh...
mmg skt rsa kpla otak aku...dlm2 byk hal nie pon....aku da plak mslh peribadi aku sndri....mslh aku ngn sidia.....dye dh lah mrh kt aku......dh mtk maaf byk kli pon x sjuk gk hti dye.....air mata aku dh byk kuar...xtaw nk settle mslh yg mna 1 dlu.....rsa mcm nk glaa.....tp aku taw...ALLAH maha mendengar.....aku tahu hanya DIA yg mampu bg aku ketenangn apbla kita sntiasa sujud pdanya.....
aku pasrah dengan apa yg b'laku...mungkin ini ujian drpdnya.....cabaran yg kna kita lalui sbgi pelajar....perit nya alam percintaan pon..aku kna pk gk msa dpn pelajaran aku...
kdg2 aku xatw nk pk apa dh.....aku tkt mslh nie akan jdi 1 beban pda aku..
walhal aku taw sume nia hanya sementara....setiap mslah mesti ada jln penyelesaian....
aku hanya mampu menangis bila rsa t'lalu pnt...
dugaan yg penuh b'liku....
sabar
sbgi kekuatan aku..
aku hanya ingin kau mengerti......
own by Eiyna_amirina

No comments: