Friday, April 15, 2011

....Dia x nampak aku????????????

......cdey taw..pa korg rsa if someone yg korg syg gleeeeeeee bangang(da ka ayt cm nie) x senonoh lgsg kn...kta syg...heheeh...someone yg korg specialistic ckit pda korg wt dunno je msa lalu blik dr klz....cdey beb....taw laa nk exam kn...wt x nmpk plak....gtuw laa owg bla dri ini...peh ayt..huhu...xnk smbg laaa....kwn2 aku dye leh nmpk plak...pasal aku dye xnmpk...wuawuawuawuauuuuwuaaaa.....nk majok laa cm nie..ka aku nie kechik sgt smpi dye x nmpk....igt kn dye men2 je xnmpk aku...upe nya dye btol2 xnmpk aku...ble lak dye pk owg len yg jln ngn  kwn aku yg nma nya si thah nie....aku punyer la cntik ari nie...( ayat perasan) ble dye x nmpk....ka aku cntik sgt...keh3...
nsib bek pndi pjuk..klu x dh kna rebus jdi jagung bako dye nie....
hahahaha...x bek kn...hope dye x bce blog aku....kwang3...
ble knyang klu mkn...hahahaah....(ketawa jahat)
dye g rasuah aku mkn..hua3...
tp honestly aku mmg x ske sgt2 bla dye wt cm 2....
cdey n mcm2 lg prsn......
rsa diriku tidak dihargai....ish3...
ayt mmg x ble blah lgsg.....
tdi msa tanya ble lak dye kta dye xda nmpk aku ari nie....sob3...menitik air mata ku seketika...
klu lh ada yg menitik...huhu....
weiiii pa korg rasa....
if pakwe korg layan korg gtuw....???????

aku emo sgt ka???????????
 xkn laaaa.....
huhuhu...
cudey cgt2...
tp kesian gk tgok dye....tdi dye skit kepala....
.ketulahan kot sbb wt aku skt ati...keh3....x bek kn aku nie....
hope dye cpt smbh laaaa......
x leh laa nk tgok dye skt lma.....
nti nk mrh pon x smpi aty...keh3...
jahatnya aku....
(ayt hanya khayalan semata-mata)
aku jns yg mka ganas...
tp haty aku lembut...sbb aku mdah tersentuh...
kot laaa...
bla someone menghiris hti ini....
ok laaa...xda mende lg nk cte...
esok u kta owg dh mla STUDY WEEK....
stdy laa sgt kn...hehehe
personel ltak tp...
stdy lg ptg...
msa dpan kta 2...kwang3...
korg2 pon stdy lah ya...
cti pon x lma jgak...
blik kpg woiii....
pg dh mkin menjelang...
so my mr BEAR dh memanggil2..
dada~
mau tdow suda mata nie...
last but not least
own by
EIYNA_AMIRINA




No comments: