hye guys......u all nk taw pesal aku ltak tajuk entri cm nie...
hehehe...xnk taw ka....:(..:( :(
xnk cte la klu cm nie....nk majok jgak...
agk mengade2 kt situ..keh3...
kli nie aku nk bt coretan hti aku slama aku BERholiday sem nie..keh3..
off coz cume bdak U taw kn...
we alll akn BERholiday slma 6..
u all see cm bez kn...
cti lma 2...
kira leh rhat puas2....
BUT..
i tot i gonna feel so bowink if i did't anything...
what i need 2 do...????
klpa otak ku pnuh dgn persoalan..
nk kerja...
pikiaq dlu laa....
hahaahah
coretan hati ini
akn ku luahkan ceritera berirama yang bkl ku
pertonton kpda cume...
ceh....
ayt..mmg x blah laa beb....
coretan hati seorang Gadis..
mzti byk plan korg kn.....
pg melancong..pg kja...dop umah...
n everything laaaa...
tentang coretan hatiku
alll About him...
yezzza..
itu yg sbnrnya..keh3..
i gonna mizz him so much...
sorg dok selatan
sorg dop timur...
jauh ka 2....
jauh kot...even dlm m'sia je....
heheeh
ntah npe aku mkin tkt...
owg cti cume x sbr...
but me...
x sbr la jgak nk blik kpg jumpe family..
p nk b'psah ngn dye cdey jgak..hehehe...
(RASA NK JRIT KUAT2)
u all see cm bez kn...
cti lma 2...
kira leh rhat puas2....
BUT..
i tot i gonna feel so bowink if i did't anything...
what i need 2 do...????
klpa otak ku pnuh dgn persoalan..
nk kerja...
pikiaq dlu laa....
hahaahah
coretan hati ini
akn ku luahkan ceritera berirama yang bkl ku
pertonton kpda cume...
ceh....
ayt..mmg x blah laa beb....
coretan hati seorang Gadis..
mzti byk plan korg kn.....
pg melancong..pg kja...dop umah...
n everything laaaa...
tentang coretan hatiku
alll About him...
yezzza..
itu yg sbnrnya..keh3..
i gonna mizz him so much...
sorg dok selatan
sorg dop timur...
jauh ka 2....
jauh kot...even dlm m'sia je....
heheeh
ntah npe aku mkin tkt...
owg cti cume x sbr...
but me...
x sbr la jgak nk blik kpg jumpe family..
p nk b'psah ngn dye cdey jgak..hehehe...
(RASA NK JRIT KUAT2)
aku hrp sgt dye dga jeritan htiku..
hahaahha
hope he will be fine 4 ever..
dh lumrah bercinta...
adat laa katakan...
klu dh dop jauh2..
everything can happen..
tat y laa...
i so worried bout him...
tkt bibir tersilap bicara...
tkt nada terguris rasa....
bersastera plak aku nie kn...hahaha
cti nie nk enjoy puas2 laaa dlu..
jap2..
aku da bnda lgi x settle...
aku punyer lesen x hbs lgi daa...
kna smbg blik yg aku tgghkn dlu 2..
ad la jgak kja aku cti nie kn..hahaah
xdop la bowink sgt...
smbl2 2 leh enjoy with fwen..
n
maybe reunion is bez part..huahauhuahua,..
molek gtuw...
awak...
saya rindu awak...
arggghhh..
i really mean it...
tp xpa..kna harungi dugaan ini dgn pnuh kesabaran..
hahaha...
k,laaa
memndangkn...
pagi dh menjelma...
mr bear dh memanggil2 nmaku..
hehe
slam syg bt cume...
thank baca entri yg x seberapa nie...
juz 4 fun..
salam kasih juga dari saya...
EIYNA_AMIRINA
.
hahaahha
hope he will be fine 4 ever..
dh lumrah bercinta...
adat laa katakan...
klu dh dop jauh2..
everything can happen..
tat y laa...
i so worried bout him...
tkt bibir tersilap bicara...
tkt nada terguris rasa....
bersastera plak aku nie kn...hahaha
cti nie nk enjoy puas2 laaa dlu..
jap2..
aku da bnda lgi x settle...
aku punyer lesen x hbs lgi daa...
kna smbg blik yg aku tgghkn dlu 2..
ad la jgak kja aku cti nie kn..hahaah
xdop la bowink sgt...
smbl2 2 leh enjoy with fwen..
n
maybe reunion is bez part..huahauhuahua,..
molek gtuw...
awak...
saya rindu awak...
arggghhh..
i really mean it...
tp xpa..kna harungi dugaan ini dgn pnuh kesabaran..
hahaha...
k,laaa
memndangkn...
pagi dh menjelma...
mr bear dh memanggil2 nmaku..
hehe
slam syg bt cume...
thank baca entri yg x seberapa nie...
juz 4 fun..
salam kasih juga dari saya...
EIYNA_AMIRINA
.


No comments:
Post a Comment