Assalammualaikum....
Sekian lama menghilang...hari ini memunculkan diri dari pertapaan yg tak berpenghujung,...
yeahhh....munasabah diri untuk jadi lebih baik...lebih matang dalam membuat keputusan dan memilih jalan kehidupan...
ok laa....hbs mukadimah..
Nak jadi bkn senang klu kta mmg jns manusia yg suka pk negatif...huhu
ina start berfikiran lebih matang dan lebih positif bila ina join satu training nie...
Training berlangsung 3 hari jew....3 hari tu ckp mengubah matlamat hdup dan cara pemikiran..
bila bergaul msra dgn mereka2 yang positif membuatkan hdup jadi lebih bermkna...
Hdup ina jadi lebih bermkna selepas join herbalife member...
tolong org jadi sihat...tolong org jadi krus..tolong org jadi cantik...
pergi mana2 training...berjumpa dengn orang yang sentiasa positif...membuatkan hidup lebih berkat...
Islam juga pernah berpesan "bersangka baik sesama manusia" sejahat mana pon org...jgn dibalas dgn kejahatan..
everything happen for reason...
Bila kita melakukan sesuatu pekerjaan tetapi tidak berjaya...jangan putus asa...
Untuk jadi orang yang berjaya..ALLAH akn uji kita...setiap ujian yg ALLAH turunkan menjadikan kita semakin tabah dan kuat..
bersyukur saat kita diuji...bersangka baik dengan ALLAH...
sentiasa positif...ad masa kita negatif...tp sebagai manusia..dan sebagai orang yang beragama...jangan pernah letakan diri sudut yang paling bawah....ia akan membuat kita negatif dan terhina...
Jika kita yakin kita boleh berjaya...usah peduli apa orang kata..
anasir2 negatif sering berada di sekeliling kita...tepis segala nya dengan kesabaran dan ketabahn..ia pasti membuatkan anda lebih positif....insyallah..
LAST BUT NOT LEAST...
MIENA_EZRIANAA

No comments:
Post a Comment