Saturday, April 2, 2011

....what i feel now!!!!!....

......rsa cm lama sgt dh x berbloging nie...byk sgt kja smpi xda nk wt entry..even byk bnda nk cte sklipon..byk bnda nk luah,,,tp xdapt gk nk luah kn....tmbh lg ngn line x b'byr lgiii2 lh payah nk on9....wt asgmnt pon kt CAIS...huhuhu..skunk aku tgh bz nk wt laman web...slh 1 asgmnt yg sgt2 mencabar minda aku......ngn tajuk yg sgt jelas tntg jenayah lg lh otak aku sgt2 b'fgsi smpi byk kli nk kna ediot..heheheeh...bkn sbb pndi..sbb x mmnuhi kreteria yg lctre nk..hahahhaah....bunyi cm bez je kn...ada sapa2 nk tolong na wt x???????angkt tgn cm meyna..keh3...
sem nie dh nk smpi pghujung.....cti pon lma gk nti..2 yg bez sgt2 nk..tp ada yg x bez nya....aku akn b'jauhan dgn sidia yg ku cinta....jauh sgt2....seberang laut....but who care..heheehe...everyone can fly bak kata airasia...hahahahhaahah....sbb nk smpi p'hjg asgmnt pon b'tmbh....
p x ksh pon...ble tlg bg mrkh lbey kn..heheheh
da 1 lagi cte yg terbaru n tersangat lah kecoh manusia kt u aku nie bercerita tntg itu....
bkn nk mengaibkan...tp...kita sama2 lah berdoa moga roh nya berada dlm keimanan...wlpn cara kepergian yg salah...kenapa perlu ada yg bunuh diri....???itu lh yg terjadi terhadap hamba Allah s.w.t tersebut....dr berita yg didengar beliau sgt tertekan di akhir hayat beliau...kita sedekah Al-fatihah kepadanya...aminn..
skunk nie aku sa blog aku mkin buruk je....dh xda msa nk atur n update...klu da msa nti na atur lah ya....mzti follower pon nk termuntah tgok kn....hehehe...sory 4 alll.....skunk nie na btol2 xda msa...SORY 4 everything....
aku rsa rindu sgt kt kpg halaman aku....rsa cm x sbr je nk cti...but..
aku still kna dok bndar nie jgak coz da job yg blom selesai lg..hehehe
hepy sgt2 coz nk cti...
p mzti da time nya akan bowink gle4 nti.....
1 bnda yg akan aku plg xske sgt...
aku akn RINDU dia sgt2..msa 2 nti aku xtaw laa nk ayok lagu ne..keh3....
psal 2 aku x ska cti...heheeheh
ska cti sbb  xda asgmnt..hehehehe
k,laa stkt nie je dlu ek....
klu da sapa2 nk tlg na wt laman web...juz tgglkan jejak k....
bantu lh hamba yg lemah ini...
last but not least...
salam sayang dt eiyna_aamirin
own by 
EIYNA_AMIRINA


No comments: