Hallloo peeppps...
monink yeah....haha...
monink lg kan......
mulakan hari2 mu dengan senyuman da lafaz bismillah...
bila kita mulakan hari kita dengan senyuman...
insyaallah
hari yang kita lalui akan ceria hendaknya...
x rugi klu kita senyum....
pon x ssh kan klu nk senyum...
tp
kenapa ek...
ssh sgt bg segelintir manusia 2 nk senyum...
tp jgn salah mereka...
ad yg sifat semula jadinya begitu...
bkn sbb xnk senyum...
tp mimik muka yg smmgnya begitu...
apa2 pon..ari nie na kongsi ttg kejaiban senyum...
heheh...
aaaa..
mzti korunk x sbr nk dga kn...
hehehe
lex luu....
arrrgggghhhhhh.
hehe...
comey x???
mzti korunk tersenyum kn..
tgok pic nie...
klu x nk pon...
senyum laa...senyum laa....
hehehe..
klu korunk auto je korunk akn rsa lega...
even hti korunk bercelaru....
bg msa sesaat untuk tersenyum....
pnjg cta eiyna ek....
berbalik kt cte tdi...
senyum laa..
wlpn senyum 2:
senyum sindir..
senyum kambing...
senyum paslu..
tp
senyum itu meredakan jiwa kita...
KEAJAIBAN SENYUM....
1.Bila kita tersenyum...kita akan kelihatan lebih menarik....
2.Dengan senyuman..fikiran kita akan sentiasa positif
3.Senyum boleh mengurangkan stress...
4.Dengan senyuman juga boleh mengekalkan awet muda..
5.Senyuman juga boleh mengubah mood seseorang...
so
lps ni korunk jgn takt lg nk snyum ek...
ok la peepss
pg tdi klu korunk bgn tdow je trs xda mood...
korunk senyum ek...
x ksh laa klu owg kta kte gila....
jnji hidup kita ceria...
bila kita ceria..owg2 disekeliling kita pon trut ceria jgak kn...
heheeh
SENYUM lah ye kawan2
adik2 abg2 kaka2..
makcik2..pakcik2..
atok3...
nenek2
ok laa...last but not least
OWN BY
EIYNA_AMIRINA




3 comments:
senyun jangan tak senyummmm..awet mudooo
comey.. :)
baby senyum comel ajekan. senyum tu mudah aje.
Post a Comment