Wednesday, June 15, 2011

::: x sanggupku kehilanganmu...

......terkedu aku seketika...bila si Ibu menelefon ku nun jauh dri kampung.....aku menerima berita yg sgt memeritkan hati....Ayah ku xccdent di tmpt kja nya....dri berita yg kuterima, knderaan berat yg ayahku bawa terbalik semasa beliau menjalankan tugasnya mencari rezeki untuk kami ank2 nya......
YA ALLAH YA TUHANKU....ko lindungilah keluarga ku....jauhi lah mereka dari melapetaka.....
aku tak sanggup kehilangan mereka....aku sangat menyayangi mereke....

ALHAMDULLILAH...
aku bertanyakn kpd ibu ttg ayahku...
syukur la ya ALLAH...
kerana masih memberi peluang kpd kami untuk bersamanya...
ayahku tidak lah cedera parah...
tapi agak teruk...
hari beliau sudah boleh berjalan...
tp belum lg untuk trn kja.....

SYUKUR sekali lg...
mungkin ini ujian drimu..
agar umatmu sentiasa mendekatkan diri denganmu....
aku menangis mengenangkan perkara ini....
aku mahu cpt2 menghbskn pembelajaranku....
aku mahu cpt2 plg ke kmpg....
aku sedih kala ini...


AYAH...
Aku x sggp utk kehilangan mu....
kami masih perlukan ayah....
sya jadi sebak bila teringatkan ayah....
AYAH..
maafkan eiyna ye....
eiyna sayangkan ayah...

yg nie pic family aku...

yg plak pic  eiyna ngn ayah n adik..

AYAH..
moga cepat sembuh...
amminnn...
eiyna sayang keluarga eiyna...
last but not least
Own BY
EIYNA_AMIRINA

No comments: