...............aiiii...lama rasa dh x berbloging kn.....smkin lama...dh smkin pudar....xtaw nk luah rasa yg cm ne............terasa skit.....xda sapa yang sakiti............terasa jatuh...xda sapa yang menolak.............terasa keliru....xtaw arah mana nk dituju...................hati runsing membicara sesuatu yang x menentu.....mmg pedih...bila bicara tak berjumpa dengan pokok persoalannya......................jiwa terasa resah yang teramat....hanya mampu meminta pertolongan YANG ESA..................kuatkanlah diri ini agar tidak terus mengalah............bangkitkanlah aku dari terus terlena ..........terasa ingin bebas...mencari ruang untuk diri sendiri...........benci bila rasa dikongkong dan terus dikongkong.......................patut kah aku terus mendengar....atau memekakkan sahaja apa yang terjadi....membutakan mata dengan apa yang berlaku..............luahan rasa bila berbicara...seolah-olah tiada apa yang terjadi..................jiwa sering terusik...........tapi madah selalu berbicara agar jiwa tidak terus terasa dengan fenomena............................
tiada sapa yang mahu mendengar ratapan nasib ini...cuma papan keyboard yang sudi membiarkan diriku menekan jejari runcing ku..............
ok peepss...that all 4 2day....
last but not least...
EIYNA_AMIRINA

No comments:
Post a Comment