Thursday, November 10, 2011

......jejari runcing menari rentak balada......

.............salam ukhwah bt sume wrga vlogebo nie........hope u all chat2 sume.........lama gk asenya nk wat entry..kui3.....nk kata bz sgt 2 xda laa....juz p'ykit M smkn menjadi2............masa d'hbs kn ngn bt asgmnt...fb....stdy....Dating...urmmm....dh t'amat jarang..hihihi...cdey gak....p nk wat cm ne....dye skunk nie dh pikul amanah yg agk besar.....so, krgkan lah masa b'sma ....but i dun mind laa.......i know, it not easy to him....but still 1 2 see me....dinner time together laa......jmpe gk kn....even sesaat je.....mid sem break nie dye g sabah......tggl laa na  sesowg kt cnie ngn housemte  na...hihi....1 weeks beb....dop kt blik je...ble cya x....ofcoz laa bkn 24 hours.....ad laa time kua g jln kt tasik or cais.....look peeps around er....wat dat mean...cuci mata.....bkn tgok guys encem k....2 c da ALLAH S.W.T creation in da earth....
santek kn alam ciptaan ALLAH.......tp kt unimas xda bnda cm gnie.....
yg nie ad laa.....pmndgn ttp santek....ko ad....xda kn....heheheeh......kt cnie byk ikan2 bijak....hahaha.......nk psal pe dye bijak.....baling apa pon dye mkn.......ikan unimas katakan....hahahah......pling bez klu tgok ikan byk2 time kta bg makan.......xda pic laa.....len kli ek....

 korunk mzti taw kn psal tarikh arini.............sume owg dop kecoh2 ngn tarikh arini............huhuhuhu.....4 me it's nothing specel.........jom amai2 kte baca bnda.....juz 4 reminder peeps..



JANGAN BANGGA DGN TARIKH 11.11.11 BACA INI----->

Dalam kitab satanic the holy is satan. Yg Mr St Wingston Father Satan bagi tahu yang 11.11.11 hari kebangkitan anak syaitan dan dajjal yang akan memerintah dunia. Dan org akan memuja2 pada hari keramat yg bratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan. Sebenarnye orang tak akan tahu apakah makna tarikh tersebut malah pada hari Jumaat datangnya kami untuk menyesat semua agama Islam, Kristian dan Buddha. Dan di mana nanti Yahudi dan kami akan gembira kerana kebodohan manusia yang ada agama tapi tidak guna dengan betul. Sesungguhnya father of god satan akan terus menyesat ank2 adam, St Mary and Crist Jesus. Maka kiamat akan muncul pada hari Jumaat dan tarikh ini bermakna untuk kami. Sempena keturunan kami 6.6.6 9.9.9 dan 11.11.11.
 
korunk kna taw jgak pasal nie....hehehe.......kta kna hati2......coz byk bnda yg kta wt tnpa sedar ia nya bertentangan ngn agama......ia sstu yg menakutkan.....u know why......sbb ignkn kehidupan yng ceria or wat....kta b'bt dosa......
YA ALLAH...kau lindungi aku dan sahabat2 ku dari sebarang musibah.........
rsa cm pnjg plak entry arini...hahaah....lps nie g cais plak...da discussion group....ape2 pon thanksssssss 4 all yg sudi nk....x nk x pe....x pkssa.......
k ,laaa arini ari jumaat....penghulu segala hari....bagi para muslimat...selamat menunaikan solat jumaat.....jgn x pg solat jumaat plak......jgn harap muka je encem...pgkat je tinggi...kte je bsar....tp nk g msjid payah laa plak.....
ok laa..last but not least.,....
own by EIYNA_AMIRINA.....


 
 

No comments: